BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pyzam Glitter Text Maker



Monday, March 15, 2010

RELEASE TENSION TIME

Aku terlupa nak update activity aku hari Sabtu hari tu... memang penat gile.. dari pagi sampai malam..

Pagi aku join 'Bowling Tournament' tmpt keje aku.. saja-saja je nak release tension bukannyer pandai sangat pun main. Tapi yang best tu aku buat 4 kali straight strike.. Pertama kali dalam sejarah. Ntah macam mana boleh jadi macam tu pun aku tak tau....


"Aku dan Kak Tie"


"Steady Sir"

"My Friend who always stay behind me"


"Masih terserlah Ayu Ku"--hahaha perasan lah pulak... Tak pelah sapa lagi yang nak puji...



Pastu Malam aku ada dinner pulak dekat Singgahsana Hotel... Dinner Agensi 114 -Haji Khidam Agency.. Enjoy jugak. Mula2 laki aku mcm tak suka aje masa ajak gi.. tp sampa kat sana dia pulak yang excited.. Aku rasa dia dah faham apa benda yang aku nak cuba buat.. Aku harap dia dapat motivasi lah dengar ucapan En. Khidam.





"Muka blur laki aku"


"Steadylah En. Azhar ni"


"Ni lagi stedy --- sabar En. Zul... kot yea pun tunggu lah balik umah"


"Rilek2 lah brader.... jangan berebut - Permaisuri Group 114 Agency tu"

0 comments: